Reklama
Reklama

IU szuka ładunku prochowego do foteli katapultowych Su-22 i Mig-29

6 lutego 2018, 12:02
MiG-29 Polska
Fot. Julian Herzog, Wikipedia, CC BY 4.0

Zobacz także
Reklama

Jak podaje IU, przedmiotem zamówienia jest dostawa w 2018 roku 62 kpl. ładunku prochowego PZ-AM lub wyrobu równoważnego. Ładunek prochowy PZ-AM jest przeznaczony do zabudowy w komorach korpusu drugiego stopnia zespolonego mechanizmu strzałowego KSMU foteli katapultowych K-36DM eksploatowanych na samolotach Su-22 i MiG-29.

Jak wspomniano wcześniej, dopuszcza się dostawę wyrobu równoważnego (wyrobu nie będącego na wyposażeniu Sił Zbrojnych RP). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, zobowiązany będzie przedstawić wraz z ofertą dokładny opis, z którego będzie wynikać zachowanie równoważności oraz dokument potwierdzający, że zaoferowany wyrób równoważny został dopuszczony do eksploatacji na samolotach Su-22 i MiG-29 będących na wyposażeniu SZ RP na podstawie obowiązującej dokumentacji technicznej (tzn. ujętej w „Wykazie aktualnych wojskowych wydawnictw specjalistycznych” sygn. Szt. Gen. 1687/2017), bądź obowiązującego w Siłach Zbrojnych RP biuletynu technicznego lub nowo opracowanego biuletynu technicznego.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki równoważności zostaną określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), która zostanie przekazane wykonawcom zaproszonym do składnia ofert.

Inspektorat Uzbrojenia zaznacza, że liczbę wykonawców przewidziano na 10. Kryteria udzielenia zamówienia to oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem ceny (waga 60), okresu gwarancji (waga 20), okresu przydatności technicznej w opakowaniu hermetycznym (waga 10) oraz okresu przydatności technicznej po rozhermetyzowaniu (waga 10).

Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wyznaczono na 6 marca 2018 roku, na godz. 9:00.

KomentarzeLiczba komentarzy: 13
Reklama
eryk
środa, 7 lutego 2018, 10:27

kolejny pośrednik dorobi się fortuny... aby tylko jak zwykle nie kupili od naszych \"przyjaciół\" którzy na pewno są w stanie zaoferować dobry produkt za połowę tej ceny bez firm-słupów.

normalny
środa, 7 lutego 2018, 02:08

zostawcie mig-i su-ku w święty spokoju.CO macie bo ROSYJSKIE? i co to znaczy że be ostatnio su pokazały amerykanom jak su-ki latają (ślepy bokser) przyleciały zrobiły co miały zrobić i uuussssaaaa zorientowali się co jest grane.pozdro Polak nie RUSEK nie USA ps.D.litery ironia dla tych z niskim.......

spec
wtorek, 6 lutego 2018, 21:32

10 lat temu opracowano w PL taki towar przez WAT i ZPS pionki, atestowany w ITWL. Najciemniej pod latarnią. Informacja w MON nie działa, bo co 3-5 lat zmienia się specjalista od zakupów. Następca ma zresetowaną bazę danych.

asdasd
wtorek, 6 lutego 2018, 20:05

Czyli można sądzić że w \"67\" nie zadziałała katapulta? Jeśli tak to porażka po całości, chociaż oczywiście prawdy się nie dowiemy tak czy inaczej.

Arek
wtorek, 6 lutego 2018, 16:28

Kierunek Ukraina?

chuck
wtorek, 6 lutego 2018, 16:12

Czyli ten Mig 29 z Mińska ostatnio koszący las - nie miał tego ładunku?

BieS
wtorek, 6 lutego 2018, 14:08

Czyżby w \"67\" nie zadziałał stary ładunek?

Bash
wtorek, 6 lutego 2018, 19:00

Raczej po testach wyszło, że ładunki są przestarzałe i mogłyby nie zadziałać. Gdyby nie zadziałał to migi byłyby uziemione do dzisiaj.

BFG
wtorek, 6 lutego 2018, 20:05

Przecież ten pilot się nie katapultował - wszyscy się dziwili czemu.

Filot
wtorek, 6 lutego 2018, 13:53

Te naboje są najbardziej logicznym zakupem do naszych samolotów. Piloci będą mieć pewność że zdążą się katapultować jak zobaczą zbliżające się MiGi i SU.

Gts
wtorek, 6 lutego 2018, 13:15

Zamienic to wszystko na jeden typ F-16, ktorego domowic 3 eskadry poki produkcja jest mozliwa (rusza w Greenville w Q3 2018, dla Bahrainu), reszte pozamiatac, sprzedac, oddac do muzeum, zezlomowac i zrobic z tym wreszcie porzadek. Uruchomic Mastery do szkolenia, ogarnac temat Orlikow a nie bawic sie w latanie tasma zlomu.

JSM
wtorek, 6 lutego 2018, 18:48

Przydałoby się trochę ciężkich myśliwców przewagi powietrznej. Przynajmniej 3 eskadry np. F15. Używają takich samych silników jak F16 więc byłoby łatwiej.

nie zaa uussaa polak
środa, 7 lutego 2018, 01:53

a może f 14 są 2 to kupimy!

Reklama
Reklama
Reklama
Tweets Defence24
 
Reklama
Reklama