Reklama

Siły zbrojne

Zamówienie na dostawę samochodów dla pododdziałów regulacji ruchu

FOT. RADOSŁAW DROŻDŻEWSKI/CC BY-SA 3.0/WIKIPEDIA
FOT. RADOSŁAW DROŻDŻEWSKI/CC BY-SA 3.0/WIKIPEDIA

2. Regionalna Baza Logistyczna z Warszawy ogłosiła zawarcie umowy na dostawę samochodów małej ładowności wysokiej mobilności dla pododdziałów regulacji ruchu.

Ogłoszenie o zamówieniu dostawy samochodów małej ładowności wysokiej mobilności dla pododdziałów regulacji ruchu opublikowano w maju bieżącego roku. 2. Regionalna Baza Logistyczna poinformowała, że w odpowiedzi otrzymała jedną ofertę, w związku z czym zamówienia udzielono na rzecz spółki z o.o. Hibernyt z Dobrego, z którą odpowiednią umowę podpisano 27 lipca 2018 r.

Całkowitą końcową wartość umowy na dostawę 47 samochodów małej ładowności wysokiej mobilności dla pododdziałów regulacji ruchu określono na 9 682 000 PLN, datę dostawy wyznaczono na dzień 30 listopada 2018 r.

Reklama

Komentarze (7)

  1. Sceptyk

    Co tu jest grane? Czy wreszcie ktoś zastopuje partyzantkę zakupów bez standaryzacji i unifikacji po kilkadziesiąt egzemplarzy? Czy panowie w SG WP nie są w stanie określić zapotrzebowania na pojazdy pogrupowanego wg standardów w zgodzie z PMT i narzucić wybór zainteresowanym gestorom. Czym zajmuje się IU MON skoro nie jest w stanie wykreować odpowiednich programów interesujących poważnych producentów, zdolnych do dostaw odpowiedniego asortymentu w poważnych ilościach i zabezpieczenia ich eksploatacji. To jest objaw totalnej niewydolności struktur MON i SG WP.

  2. Czy to tak trudno zrozumieć?

    W Rumunii wykorzystuje się jako uniwersalną platformę dacię duster (zastępuje ARO 24), w Czechach i Słowacji oprócz UAZ-ów mają landrovery defender 110, których produkcję już niestety zakończono. Więc może dustery? Albo z firm zaangażowanych w Polsce opel crossland, względnie kupić kilka tysięcy podwozi toyoty i doposażyć na miejscu? Wszystko to będzie per saldo lepsze i tańsze, niż doraźna łatanina, kupowanie po parę sztuk samochodów które akurat wygrały przetarg.

  3. ZHDŚL

    W cywilizowanych armiach RR zajmuje się żandarmeria najwyższy czas przedefiniować zadania ŻW i przydzielić im takie zadania ……….nie będą się wtedy zajmować nakładaniem mandatów w jednostkach czy bazach a utrzymaniem przejezdności i kierowaniem ruchem w rejonach odpowiedzialności

  4. MI6

    Przetarg wygrała firma założona w 2015 roku z kapitałem zakładowym 5tys zlotych i ktora w rejestrze podała że zajmuje sie maszynami przemysłowymi. Czy ktoś wie co to za marka aut hibneryt? Nie? Tak się zastanawiam, może też zajmę się dostawami dla wojska, kapitał zakładowy już mam... tylko co by dostarczać? czołgi, samoloty, a może śmigłowce lub okręty! Najlepiej podwodne!

  5. fakir

    Kazdy oddzial inny park samochodowy. Brawo. Moze by je malowac na rozne kolory? Jak walczyc z monotonia to konsekwentnie!

  6. Octopus

    Czy nie lepiej wyprodukować na licencji Polski samochód na tej samej płycie dla wojska, policji, straży graniczne, leśników, ratowników itp. Przecież zamówienia byłyby na lata, unifikacja sprzętu i części ( tak jak w przypadku Caracala). Wchodzę na ten portal codziennie od kilku lat i po prostu można się załamać. W tym kraju nie ma planowania nie ma pomysłu, wszystko robi się aby załatać potrzeby i tyle. Gdyby nie UE to cała nasza infrastruktura wyglądałaby jak WP. Ludzie dość tego. I jak niby taka parodia wojska ma nas obronić?

  7. Edek z krainy kredek

    Dlaczego tak się rozdrabnia park samochodowy i regulacja ruchu nie może jeździć pojazdami w ramach Mustanga?

Reklama