Reklama

Przemysł Zbrojeniowy

XX MSPO - Strategia Bumaru do 2018 roku – rozwój największego polskiego koncernu zbrojeniowego

Ogłoszenie nowej strategii Bumaru w czasie MSPO w Kielcach - fot. Łukasz Pacholski
Ogłoszenie nowej strategii Bumaru w czasie MSPO w Kielcach - fot. Łukasz Pacholski

Salon w Kielcach był miejscem prezentacji sytuacji Grupy Bumar oraz jej planów na przyszłość. Strategię na kolejne lata przedstawił prezes zarządu Grupy Krzysztof Krystowski na wtorkowej konferencji prasowej.



Program strategiczny Bumaru opiera się na pięciu elementach, określanych mianem SPIKE, nota bene nazwanych analogicznie jak jeden z najnowocześniejszych systemów uzbrojenia w ofercie Bumaru: kierowanych przeciwpancernych pociskach rakietowych SPIKE, produkowanych w ZM Mesko na licencji izraelskiego Rafaela. Akronim SPIKE oznacza dla Bumaru:

  • S - jak synergia potencjału firm z Grupy (dywizje: Bumar-Ląd, Bumar-Elektronika, Bumar-Żołnierz, Bumar-Amunicja) i rozwój kooperacji z firmami zewnętrznymi,



  • P – jak produkt (czyli wzmocnienie pozycji na krajowym rynku oraz rozwój eksportu wiodących produktów),

  • I - jak innowacje w zakresie systemów uzbrojenia, czyli zwiększenie nakładów na rozwój nowych systemów uzbrojenia,

  • K - jak klient, czyli skupienie się na potrzebach najważniejszego klienta Bumaru, jakim jest Ministerstwo Obrony Narodowej,

  • E - jak efektywność, czyli koncentracja na poprawie wyników finansowych oraz zapewnienie wysokiej efektywności działania.


Według zapewnień prezesa Grupa postawi w najbliższym czasie na zmiany oraz dostosowanie oferty oraz uzbrojenia a także obsługi posprzedażowej do potrzeb kluczowych klientów.

(KT)
Reklama

Komentarze

    Reklama