Reklama
Reklama

Rosja: Odpowiemy na atak rakietowy USA przeciwko Asadowi

13 marca 2018, 11:58
Zrzut ekranu 2018-03-13 o 10.48.28
FOT. MIL.RU.

Szef rosyjskiego sztabu generalnego Walerij Gierasimow ostrzegł we wtorek, że Rosja jest gotowa do zastosowania działań odwetowych na ewentualny atak rakietowy USA na Damaszek; byłyby to działania zarówno wobec rakiet, jak i środków ich przenoszenia.

Zobacz także
Reklama

Gierasimow zapewnił, ze ministerstwo obrony Rosji jest gotowe zastosować odwetowe działania wobec możliwego amerykańskiego ataku rakietowego na Damaszek, jeśli będzie zagrożone życie rosyjskich wojskowych.

Według szefa rosyjskiego sztabu generalnego syryjscy bojownicy szykują prowokację z użyciem broni chemicznej, by uzasadnić zmasowany atak USA na dzielnice rządowe Damaszku - przekazuje TASS.

Wypowiedź Gierasimowa jest prawdopodobnie odpowiedzią na deklarację ambasador Stanów Zjednoczonych przy ONZ Nikki Haley, która stwierdziła że USA są gotowe do podjęcia działań wojskowych w Syrii w związku z trwającymi nalotami skierowanymi przeciwko ludności cywilnej, jeżeli kroków w celu ich zaprzestania nie podejmie Rada Bezpieczeństwa ONZ. Ambasador odnosiła się przede wszystkim do działań w rejonie Wschodniej Guty, gdzie trwa ofensywa wojsk rządowych. Kontrolują one według dostępnych informacji już ponad połowę tego obszaru. Działaniom towarzyszą intensywne bombardowania artyleryjskie i lotnicze.

PAP/JP

Defence24
Defence24
KomentarzeLiczba komentarzy: 91
Reklama
bender
czwartek, 15 marca 2018, 14:13

Tak, tak, Rosja deklaruje chęć udzielania różnorakich odpowiedzi a tymczasem na załączonej fotce bojcy podróżują na pancerzu jak ich ojcowie i dziadowie. A przecież niby już 3 lata temu dorobili się nowoczesnego KTO w postaci Bumeranga. Już nawet T-50 wysyłali do Syrii, a Bumerang jakoś dojechać nie może...

say69mat
środa, 14 marca 2018, 10:39

def24.pl: Rosja: Odpowiemy na atak rakietowy USA przeciwko Asadowi say69mat: Interpretacja solidaryzmu społecznego jako groźby redukcji człowieczeństwa do poziomu syryjskiej ulicy. Przy wykorzystaniu techniki wojskowej, jest ewidentnie porażką koncepcji rosyjskiej polityki zagranicznej. Nie można się ustawiać w roli policjanta ochraniającego ewidentnego bandziora, który wykorzystuje zaawansowane uzbrojenie, tylko po to, aby zniszczyć sklep.

Polacy za Asadem
piątek, 16 marca 2018, 10:04

tak, a przeciwko sobie ma bandziorów którzy wprowadzając szariat skutecznie udowodnili rozsądnie myślącej reszcie społeczeństwa na ziemi, że należy jak najszybciej zakończyć działalność tej grupy, masowe groby chrześcijan odkrywane obecnie w Syrii i Iraku tylko potwierdzają celowość dobrej roboty wykonywanej przez Asada.

Davien
środa, 14 marca 2018, 09:09

Więc juz widać że niedługo Asad znowu uderzy bronia chemiczną a Rosjanie przygotowują sobie grunt pod proytesty:)

Dawid
środa, 14 marca 2018, 13:13

Jakie masz dowody na to, że to Assad użył broni chemicznej? Jemu ostatniemu i Rosji zależało by na tym. Zero dowodów, że to rząd Syrii jej kiedykolwiek użył w tej wojnie. Na logikę jeśli to weźmiemy to trzeba pomyśleć komu takie coś by pomogło i oczywiście będą to \"rebelianci\" wspierani przez USA, dobry pretekst do wprowadzenia demokracji.

Davien
środa, 14 marca 2018, 18:30

Raport ONZ i to dwa razy, nawet Rosja stwierdziłą niechcacy że za trzecim razem tez SAA atakował twierdząc że uzyty gaz był identyczny jak we wcześniejszym ataku tkóry przeprowadził Asad wiec niezłą wtopa:)

tak tylko.... pytam
środa, 14 marca 2018, 23:13

@Davien Gdzie ten raport ONZ ? Pytam po raz kolejny o wskazanie źródeł, nadal nie udzieliłeś odpowiedzi ...

bender
środa, 14 marca 2018, 16:08

Dowody na użycie broni chemicznej przez Assada są mocne. To, że RB ONZ blokowana przez Rosjan i Chińczyków sprzeciwia się ich uznaniu, to inna bajka. Trochę jak ze zbrodnią w Katyniu. My wiemy kto zabił, oni wiedzą kto zabił (nawet się w latach 90. przyznali), ale teraz znów kłamią, że to ktoś inny.

Kornel
piątek, 16 marca 2018, 01:19

No i co z tego, że jej użyli. Wojna to wojna. Chodzi o wygraną, pokonanie przeciwnika, jakie znaczenie ma rodzaj broni? Śmieszne jest to gadanie \"uuu broń chemiczna, zgroza!\", takie granie na emocjach publiki. \"Jedna broń jest be, bo zbyt skuteczna i jej nie używamy, a druga jest spoko i możemy się zabijać\". Żałosne...

bender
środa, 21 marca 2018, 17:11

Żałosny to jest kolegi komentarz. Proszę zapoznać się z definicją broni masowego rażenia, porównać do broni konwencjonalnej a następnie do konwencjonalnej broni precyzyjnej i wyciągnąć wnioski dlaczego międzynarodowe traktaty zajmują się ochroną (i tak najbardziej narażonej) ludności cywilnej i dlaczego zakazują używania broni masowego rażenia wobec tejże ludności. Jeśli sens dalej umyka to proponuje następujący eksperyment myślowy: proszę porównać skutki zrzucenia bomby konwencjonalnej na ogródek własnej babci, ze skutkami zrzucenia bomby chemicznej. Teraz już jasne?

Artur
środa, 14 marca 2018, 11:20

Broń chemiczna, która zabija dwie, trzy osoby i nie ma znaczenia w tej wojnie jest zawsze w użyciu w chwilach przełomowych. Czy to nie dziwne? Komu bardziej służy?

wstyd
środa, 14 marca 2018, 13:43

To niech wyrzucą wszystkie pociski moździerzowe które też zabijają po 2-3 osoby i całą broń ręczną z której 80% nigdy nie zabije nikogo. Okupacyjny \"rząd\" Syrii jest cały czas w sytuacji dramatycznej zapaści logistycznej i chwyta się każdej broni jaką tylko znajdzie. Poza tym ataki gazem nie następują \"w chwilach przełomowych\" tylko codziennie.

Danisz
środa, 14 marca 2018, 12:08

Zamachy terrorystyczne też nie mają znaczenia militarnego, tyle tylko że przeprowadza się je nie dla wyeliminowania wroga, a w celu jego zastraszenia. Przy próbie zastraszenia ludności cywilnej w mieście (czyli zaplecza dla ruchu oporu działającego w bardzo trudnym do zdobycia terenie) wątek wojny psychologicznej jest nie do przecenienia, a strach przed gazem przed którym nie ukryjesz się w piwnicy jest ogromny. W tym samym celu Rosjanie i Assad bombardują też szpitale i zrzucają bomby beczkowe na piekarnie i targowiska - nie chodzi o to ile osób zabiją, tylko żeby cała okolica wpadła w panikę i uciekła.

Kronrn
środa, 14 marca 2018, 02:05

Syria ma kilka baterii Buk2M, trochę starszych Pancyrów i to wszystko. Amerykanie jeśli już uderzą punktowo Tomahawkami raczej nie zdecydują się na atak za pomocą ATACMS

rudy
środa, 14 marca 2018, 00:34

prawdopodobnie chodzi o okręty i samoloty .. na razie nie grozi lotniskom ani portom .. czas pokaże ..

Davien
wtorek, 13 marca 2018, 19:41

Czy Putin / niepotrafi zrozumieć iż bałagan wywołali amerykanie w Syrii i jak TRAMP powiedział iż należy zbombardować Syrię - to wojsko amerykańskie musi wykonać rozkaz . Inaczej podciągną to pod dywersję ( odmowa rozkazu ) ?

Czeburaszka
środa, 14 marca 2018, 08:33

ATAS ! Riebiata ATAS!

Kuba Ptrlicka z Pardubic
wtorek, 13 marca 2018, 18:35

Czyli rząd Syrii może liczyć na równie mocne \"wyrazy oburzenia\" jak wtedy, gdy NATO bombardowało bratnią Serbię?

Jaro
środa, 14 marca 2018, 00:00

Nie, to może doprowadzić do wojny z użyciem broni atomowej. Takie deklaracje są już bardzo niebezpieczne.

Kiks
wtorek, 13 marca 2018, 21:00

Skoro nikt nie chciał zaprowadzić porządku to zrobiło to NATO.

nigdy więcej
środa, 14 marca 2018, 07:23

Zaprowadzanie porządku za pomocą bomb, znamy to z 1944 r. Brawo za wzorce kolego.

jacek
środa, 14 marca 2018, 10:50

naprawdę porównujesz rzezie serbskich zielonych ludzików na cywilach do Powstania Warszawskiego?

bender
środa, 14 marca 2018, 10:47

Dlaczego akurat od 1944? Wcześniej wojna nie była przedłużeniem polityki?

Gts
wtorek, 13 marca 2018, 17:19

Odpowiedza, w mediach Lawrow bedzie wyl do ksiezyca, bo dobrze wiedza ze sobie moga tylko wymachiwac medialna szabelka. Skoro Asad lubi bombardowac wlasna ludnosc to moze niech poczuje na wlasnej skorze jak to jest kryc sie po piwnicach i nie byc bezpiecznym nawet w szpitalach i szkolach.

Hanys
wtorek, 13 marca 2018, 21:27

Dżorcz, ochłoń. Cywile pewnie jacyś giną jak to na wojnie, gdyż proamerykańscy terroryści chętnie używają ich jako żywych tarcz, ale celem Asada są właśnie ci terroryści, czas najwyższy żebyście dostali po łapach, militarnie. Łapy precz od Syrii. Nikt was tam nie chce oprócz radykalnych islamistów.

shock and awe
środa, 14 marca 2018, 11:31

Na Ukrainie czas między wykryciem celu przez dron Orłan i salwą artylerii wynosi 20-30 minut. Szkoda bo Assad ma całkiem sensowną żonę, to programistka komputerowa, poznali się kiedy Assad praktykował w Londynie. Baszar wracaj do Londynu, masz jeszcze trochę czasu. Saddam+Kadafi+Assad+( Baszara zresztą nie ma już w Damaszku, ale to nie problem). Sprawiedliwa Rosja? Używanie dronów na Ukrainie jest zakazane przez porozumienia mińskie. Jak będzie otwiet to komandir najpierw będzie dzwonił do Moskwy, co zrobi jak nie będzie połączenia, a nie będzie na pewno.

Davien
środa, 14 marca 2018, 09:11

Hanys jako celów ćwiczebnych to cywili uzywa SAA i Rosja, dlatego ostrzeliwują te tzw. korytarze humanitarne by cywile nie mogli uciec. Rosja juz raz dostała po łapach az się Putin schował widac chcą powtórke.

yaro
środa, 14 marca 2018, 11:00

Rozumiem piszesz o Al-Rakkce

Davien
piątek, 16 marca 2018, 11:05

Nie, o Aleppo i Wschodniej Ghucie. Do Rakki Rosja bała się nawet zblizyć.

Mavien
piątek, 16 marca 2018, 15:01

Ha, ha ha czas się obudzić. Jeszcze kilka miesięcy i amerykańscy towarzysze (wraz z Kurdami) będą z Rakki uciekać z podkulonym ogonem jak w swoim czasie z Sajgonu.

Davien
sobota, 17 marca 2018, 11:33

Doprawdy? jak na razie to Rosjanie zwiewali z Palmiry przed ISIS z taka szybkoscią ze nawet nie ostrzegli sojuszników:) A co do podkulonego ogona to ostatnio przekonała sie o tym Rosja jak Wagnerowcy wsadzili nos gdzie nie powinni az Putin przez kilka dni bał sie pokazać :)

Mavien
poniedziałek, 19 marca 2018, 16:55

Czemu jest tak, ze inni przytaczają fakty a ty w większości brednie oparte jedynie na spekulacjach? Głupoty jakie wypisujesz o Palmirze wstyd byłoby komentować a jak było z najemnikami z grupy \"Wagnera\" też do tej pory nikt żadnych konkretów nie przedstawił. Nawet sami Amerykanie którym zresztą taka sytuacja jest na rękę bo nawiedzeni naiwniacy wypisują o tym zajściu bzdury jeżące włosy na głowie.

Polanski
wtorek, 13 marca 2018, 16:51

Wywalenie Tillersona to pewnie przygotowanie do tego wariantu.

Realista
wtorek, 13 marca 2018, 16:08

Deklaracja i prężenie muskułów Putina pod wybory. A także próba zatarcia masakry grupy Wagnera [644 zabitych wg Girkina] i poprzedniej bezradności wobec ataków Tomahawkami. I ukryta groźba przeciw Izraelowi i Turcji,, które wchodzą w Syrię i realizują swoje interesy geopolityczne. Ze względu na \"przyjaźń\" z Turcją i pakt Putin-Netanjahu - Rosja robi to per procura - bezpośrednio odgrażając się USA.

Hanys
wtorek, 13 marca 2018, 21:31

Dżorcz, nie jest tajemnicą że Girkin ma za złe Putinowi że nie wjechał oficjalnie do Donbasu, więc rozpuszcza te bzdury o miliardach zabitych Rosjan w Syrii. W przeciwieństwie jednak do tych najemników, Damaszek ma opl i na miejscu amerykanów zastanowił bym sie jeszcze raz, bo na pewno dostaną po łapach jeżeli odważą się zbombardować Asada.

Davien
środa, 14 marca 2018, 09:13

A niby czym dostaną po łapach? Ta OPL co 27-oma rakietami nie była w stanie zestrzelić F-16I czy ta OPL co udawała ze jej nie ma jak Tomahawki równały z ziemią bronioner przez Pancyry i Kuby lotnisko syryjske:) A może wysla całe 4 Su-35 i kilka Su-30 przeciwko F-22?? To bardzo szybko przestana mieć i lotnictwo i OPL.

Jozin
czwartek, 15 marca 2018, 13:53

Dżorcz, nie tego lotniska nie broniły Pancyry, zresztą część Amerkańskich rakiet jak zwykle nie doleciała.

Davien
czwartek, 15 marca 2018, 19:07

Oj jozin/hanys bo jak widze jestescie jedna osoba: Do bazy syryjskiej doleciało 58 z 59 wystrzelonych Tomahawków równając ja z ziemią,to nie Kalibry gdzie z reguły 1/3 gdzies sie gubiła nawet na rosyjskich Filmikach;) Pancyry tez były ale jak zwykle udawały że ich nie ma:)

Dawid
wtorek, 13 marca 2018, 15:00

Ja się tylko zastanawiam jak w tym konflikcie można wspierać stronę USA, która ta wojnę pośrednio wywołała przez wspieranych przez tzw. Bojowników czyt. TERRORYSTÓW. O ile Rosja święta nie jest, to w te bzdury USA, o tym, że chcą bronić cywili nigdy nie uwierzę, ostatnie na czym im zależy to ludność cywilna i pokój.

Vvv
wtorek, 13 marca 2018, 19:04

To assad wypuścił tysiące islamistów i zbrodniarzy z więzień aby wzbudzili zamieszki, assad bombardował cywili w pierwszym roku wojny, assad gazował cywili a Rosja go wspiera. USA broni kurdow oraz wspiera rebeliantów ktorzy nie sa isis

tak to widać
środa, 14 marca 2018, 11:36

To, że ochoczo Katar i Arabia Saudyjska dawała pieniądze dla terrorystów, korzystając też z pomocy wojskowej z USA dla siebie to spoko co ? To, że przez Turcję napływała broń i terroryści do Syrii to też spoko, prawda ? Gdyby nie Asad to nastąpiłaby rzeź kilku milionów Alawitów uznawanych za heretyków przez terrorystów z Isis, i innych mniejszości niemuzułmańskich.

Davien
środa, 14 marca 2018, 18:37

Tylko panie takto widać własnie ci wypuszczeni przez Asada bandyci i dzihadysci stworzyli głównie ISIS no ale Asad rozumem nigdy nie grzeszył:)

|-|
wtorek, 13 marca 2018, 19:03

Hehe histeryzujecie na temat wyimaginowanych islamsko-amerykańskich terrorystów ale o tym, że Syria nie jest faktycznym państwem tylko od dawna wasalem Islamskiej Republiki Iranu, kraju którego oficjalną doktryną jest szerzenie REWOLUCJI ISLAMSKIEJ na cały świat to już nie wiecie.

Rafal
wtorek, 13 marca 2018, 18:06

Bronic cywilow i wprowadzac demokracje przy pomocy lotniskowcow.

Naiwny
wtorek, 13 marca 2018, 15:01

Co takiego jest w Gucie, ze USA i inne kraje zachodu tak się zmobilizowały? Na pewno jest tam jeszcze 50-100 tys cywili. To ważne. Na pewno jest tam 5-15 tys tzw. \"bojowników\". Toteż ważne. I chyba najważniejsze, że jesli Asadowi uda się oczyścić ten obszar z tzw. opozycji to bedzie sprawował praktycznie peną kontrolę nad jednolitym terytorium Syrii obejmującym ok 80% ludności. Zostanie Idlib, tereny przy granicy z Turcją do Eufratu i trochę górzystych terenów przy wzgórzach Golan i granicy Jordańskiej. Będzie można ogłosić koniec wojny domowej. Idlib i \"Kurdystan\" rozwiążą w przyszłości w uzgodnieniu z Turcją - pewnie za duże ustempstwa w stosunku do niej. USA i NATO będą musiały wynieść się z Syrii a po nich zostaną tam bazy Rosyjskie i Irańskie. Czyli ostatnia chwila aby coś ugrać. I dla tego obie strony przestają żartować. Rosja wizerunkowo też musi \"postawić\" się zdecydowanie Wielkiemu Bratu bo inaczej wszystko w co zainwestowała w Syrii w ostatnich latach może nieodwołalnie stracić. A niezależnie od geopolityki w Syrii nadal giną i żyja w ciągłym zagrożeniu setki tysięcy ludzi. A zabijają ich nie tylko wredni rosjanie i siły reżimowe. Z taką samą ochotą robią to amerykanie, turcy czy saudyjczycy.

yaro
wtorek, 13 marca 2018, 19:56

Już praktycznie jest po Ghucie, wczoraj siły rządowe przecięły ten teren na pół pozostały dwa kotły które są teraz likwidowane, w ciągu tygodnia, dwóch może być już tam posprzątane od terrorystów.

Stirlitz
wtorek, 13 marca 2018, 19:27

Istotnie jesteś naiwny, bo uwierzyłeś w propagandę Putina. A teraz spójrz na mapę i o jakim jednolitym kontrolowaniu terytorium przez Assada piszesz? ;) Jak na razie to Rosja nie walczy z terrorystami tylko bombarduje cywili, bo to można robić prawie bezkarnie.

anda
środa, 14 marca 2018, 09:12

Masz rację popatrz a mapę a potem pisz głupoty tylko w odpowiedniej kolejności najpierw mapa z 2013 roku a potem mapa z 2018 roku.

xd1
wtorek, 13 marca 2018, 14:49

no to wielu tu wypowiadających się ekspertów niech już się pakuje będziecie mieli okazję na własnej skórze przekonać się czyj sprzęt jest doskonalszy a przy okazji nasączycie swoją krwią ziemię broniąc amerykańskiego stylu życia (nie mylić z kukurydzą w kinie)

Davien
czwartek, 15 marca 2018, 09:57

Jak na razie panie xd to Rosja a nie USA uzywała najemnikó w Syrii choc po ostatniej masakrze Wagnerowców ....

Polanski
środa, 14 marca 2018, 00:05

A co, mamy bronić ruskiego miru? Już się go nasmakowaliśmy. Basta.

Włodzimierz
wtorek, 13 marca 2018, 14:06

Czyli jeżeli znowu jakiś amerykański okręt odpali tomahawki to Rosjanie zestrzelą rakiety, a okręt zatopią?

Vvv
wtorek, 13 marca 2018, 19:05

Czym zatopia i czym zestrzela?

Kapral Kapustka
wtorek, 13 marca 2018, 17:51

Nie mają takich technicznych możliwości.

Polak
wtorek, 13 marca 2018, 23:14

Maja większe niż myślisz

Danisz
środa, 14 marca 2018, 12:13

ta, pewnie zatopią amerykańską flotę tą hipersoniczną rakietą z napędem jądrowym o nieograniczonym zasięgu o której ostatnio bajał Putin

Davien
środa, 14 marca 2018, 18:38

Albo tą makieta Iskandera -M podwieszona pod MiG-a 31:))

kuraś
wtorek, 13 marca 2018, 20:00

mają , znad morza czarnego odpalą testowo trzy \"Kindżały\" a te pozamiatają niszczyciele amerykańskie bo przed nimi USA nie posiada nic do obrony.

Danisz
środa, 14 marca 2018, 12:19

A niby jak ten Kindżał, czyli Iskander odpalony z MiGa-31 (i dzięki temu o większym zasięgu) zostanie naprowadzony skoro to system pozbawiony aktywnego naprowadzania przeznaczony do punktowych ataków na nieruchome cele lądowe takie jak mosty czy lotniska (ew. miasta, jeśli uzbrojony w broń jądrową) - by trafić chyba by musieli poprosić taki niszczyciel by przez pół godziny stał w miejscu...

Davien
środa, 14 marca 2018, 18:39

Danisz z wyglądu to po prostu dzika przeróbka Iskandera M podwieszona pod Mig-a i odpalona propagandowo na pokaz:) Dziwne tylko ze sam moment trafienia pokazany był juz wcześniej:)

Davien
środa, 14 marca 2018, 09:21

HAHAHA Jak na razie ten cały Kinżał to ma potwierdzone trafienie w stary bunkier, a atak na statek to CGI wiec sie nie osmieszaj:)

Chorąży zawsze zdąży
wtorek, 13 marca 2018, 19:58

ależ mają Bastiony są rozlokowane w Syrii.

Davien
środa, 14 marca 2018, 18:41

Zasięg Oniksa to 120km na niskim pułapie i 440 na wysokim czyli spokojnie LGU rozwali co tzreba spoza zasięgu tych rakiet,

zupełnie spokojny
wtorek, 13 marca 2018, 16:16

Tak, w swojej bujnej wyobraźni. W realu skończy się na ataku Tomahawków.

sylwester
wtorek, 13 marca 2018, 15:42

3 światowa musi sie jakoś w końcu zacząć

yaro
wtorek, 13 marca 2018, 15:17

no też mnie to zastanawia co zrobią, bo tekst w stylu \"działań odwetowych na ewentualny atak rakietowy USA na Damaszek; byłyby to działania zarówno wobec rakiet, jak i środków ich przenoszenia.\" jest dosyć płynny i wcale nie oznacza zniszczenia tamahaw\'ów czy ich nosicieli ... jak kiedyś pisałem przyjdzie czas w Syrii na weryfikację rosyjskiej polityki, do dnia dzisiejszego wygrywała ale nie musieli mocno sie określać i wychodzi na to, że nastąpi weryfikacja ...

Hanys
wtorek, 13 marca 2018, 14:01

Każda cierpliwość, nawet Rosji, kiedyś sie kończy.

Davien
środa, 14 marca 2018, 09:22

I co zrobi Rosja? Pope łni efektowne samobójstwo w Syrii czy zacznie woję światową po której zostanie z niej radioaktywny parking?

Falkon60
środa, 14 marca 2018, 00:41

Bedzie ruskim gorzej jak Amyrykanie straca cierpliwosc Bo te sily co maja tam ruscy zostaly by zmiecione w kilka godzin

zupełnie spokojny
wtorek, 13 marca 2018, 16:17

I co wtedy? Pójdziesz na wojenkę z USA?

tak tylko... uważam
wtorek, 13 marca 2018, 13:16

USA bez mandatu RB ?! Co lub kto znajduje się w Guta, że Nimrata Haley mówi o rozpoczęciu III wojny światowej. Mam nadzieje na zdrowy rozsądek USA i wycofanie się

qaz
wtorek, 13 marca 2018, 14:52

Zdrowego rozsądku to oni nie mają, ale z analiz wynika że wojnę z Rosją i Chinami by przegrali. Wizja nuklearnej zagłady nikogo pozytywnie nie nastraja, ale może to nie wystarczyć. Zawsze pozostaje strach, i to strach decyduje tutaj o pokoju.... w miejsce zdrowego rozsądku.

Polanski
środa, 14 marca 2018, 00:09

Ciekawe, że w waszych dywagacjach, zawsze schodzicie na użycie broni nuklearnej. Tacy słabi jesteście? Chińczycy będą się przyglądać. Byli by głupi rozpoczynając nie swoją wojnę. Za to po wojnie chętnie przystąpią do dzielenia tego co pozostało.

bobo
wtorek, 13 marca 2018, 14:47

III wojna to będzie gdy Rosjanie opanują całą Syrię i rozzuchwaleni wyciągną łapy w kierunku kolejnej zdobyczy. To naprawdę ostatni dzwonek aby pokazać im, że przeceniają własne siły.

zupełnie spokojny
wtorek, 13 marca 2018, 16:21

Ale co to za III. wojna, gdy zaczną się bić 2 kraje z czego jeden z 30 razy mniejszym przemysłem od drugiego i i w dodatku praktycznie bez sojuszników. To byłaby bardzo \"niesportowa\" III. wojna.

antyprop
wtorek, 13 marca 2018, 15:58

Rosja po nic nie może sięgać bo jest tam na doczepkę jak Polska w Iraku. Ich \"zasługi\" to 1/10 tego czym się chwalą. Największe dokonanie to uporczywe wetowanie w ONZcie i tyle, na miejscu są naprawdę słabi. Nawet małe siły USA są bardziej aktywne i skuteczne mimo że są tam na krzywy ryj a nie jak czerwoni oficjalnie w gościnie dyktatora.

yaro
środa, 14 marca 2018, 09:07

chętnie bym przeczytał w jaki sposób Rosja w Syrii jest na doczepkę ... możesz rozwinąć swoja wypowiedź bo podałeś arcy ciekawy wywód

ostatni dzwonek
wtorek, 13 marca 2018, 15:42

To nie Rosja opanowuje Syrię, tylko Assad zdobywa tereny ukradzione przez USA.

Vvv
wtorek, 13 marca 2018, 19:05

A ja myslalem ze tam walcza kurdowie? A gdzie masz regularne wojska USA?

Insider
wtorek, 13 marca 2018, 14:37

No rzeczywiście, II wojna wybuchnie, bo Assad dostanie w cztery litery. Nie wybuchnie nawet jak ruskie spróbują cokolwiek załogowego zestrzelić albo zniszczyć na ziemi i amerykańce będą musieli znowu przystrzyc ich kontyngent.

Chateaux
wtorek, 13 marca 2018, 14:36

A co z cywilami tam, kryjacymi sie po piwnicach?

Szygalew
wtorek, 13 marca 2018, 14:13

Rzecz w tym, że Asad osłaniany przez Rosję nic sobie z ONZ - owskiej rezolucji nie robi. Śmieje się wraz z Rosją i Iranem całemu światu w twarz, perfidnie i bezczelnie. I bardzo dobrze, że USA chociaż próbują wywrzeć jakiś nacisk. Chyba nie chciałbyś obecnie mieszkać w Gucie, co?

tak tylko.... uważam
wtorek, 13 marca 2018, 15:53

@Szygalew 1. Rezolucja RB ONZ nic nie mówi o walce z terrorystami. 2. Przecież tam jest isis i al-kajda. 3. Chciałbyś obecnie mieszkać w Idlib ? Właśnie Turcy zamykają \"kocioł\" atakując Kurdów z powieytza

Davien
środa, 14 marca 2018, 18:43

Tak tylko, jakby w Ghucie było ISIS to Rosja tzrymałąby sie od nich z daleka, w końcu swoich najemników bombardować nie będą:)

Vvv
wtorek, 13 marca 2018, 19:06

Nie ma tak isis a al kajda rozpadła sie lata temu

Szczygieł
wtorek, 13 marca 2018, 15:23

no pięknie to może to na ostudzenie głupoty: Niemieckie media wszystko przeinaczają, powiedział Christian Blex w odpowiedzi. Wielki mufti jest bardzo pokojowym i dobrze wykształconym człowiekiem, który wzywa do umiarkowania. Sytuacja w kraju jest również pokazywana jednostronnie: „Oni również stale informują o ofensywie wojsk rządowych we wschodniej Gucie. Nie ma informacji o tym, w jaki sposób ludność cywilna i szpitale są ostrzeliwane ze Wschodniej Guty. Nie jest to zgłaszane, ponieważ ta informacja nie pasuje do tego czarno-białego obrazu. To po prostu hańba, że w kraju takim jak Niemcy, który nadal jest demokratyczny, jest zdecydowanie za mało informacji i uczciwych relacji z wydarzeń w tej sferze. Tak, uważam, że relacja z wydarzeń w Syrii w niemieckich mediach jest zasadniczo błędna”.

Smuteczek
wtorek, 13 marca 2018, 13:49

Dotychczasowe srodki zawiodly. Assad wygral i systematycznie wycina terytoria opanowane przez rozne grupy rebeliantów/terrorystow. Kurdowie w obliczu Tureckiej inwazji na Afrin odpadaja jako srodek ktory mozna wykozystac do dalszej walki z Assadem wiec trzeba wymyslic cos nowego

zupełnie spokojny
wtorek, 13 marca 2018, 16:23

Coś będzie się działo, stawiam że coś czego Rosja bardzo nie chce.

Polacy_za_Asadem
wtorek, 13 marca 2018, 15:24

Z Asadem trzeba rozmawiać bo karabinów on się już nie boi.

Polacy nigdy za Asadem
niedziela, 18 marca 2018, 12:00

najlepiej bronią precyzyjną jak rozmowy z wagnerowcami :P

Whiro
wtorek, 13 marca 2018, 22:35

Asad to pionek Rosji. A Rosja coś burczy że nie można odgrażać się krajowi który ma broń jądrową. Broń jądrowa w rękach dziczy to zły pomysł. USA pożałują że nie wykonali jądrowego ataku prewencyjnego jak mieli okazję. Kto słyszał jak Putin mówił że jeśli Rosji nie będzie to nie ma sensu żeby istniał świat? Putin to świr z bronią jądrową którą zrobi co chce. Nikt go w Rosji nie jest w stanie powstrzymać. To boski car.....

Reklama
Reklama
Reklama
Tweets Defence24
 
Reklama
Reklama