Reklama

Prezes WZM: Nasza strategia oparta jest na kompetencji [Defence24 TV]

5 grudnia 2018, 16:07

"Nasza strategia oparta jest na kompetencji. A ta kompetencja to ciężkie pojazdy wojskowe oraz remonty i modernizacje, które najlepiej przygotowują do tego by budować nowe pojazdy" - mówi dla Defence24 TV Prezes Zarządu Wojskowych Zakładów Motoryzacyjnych w Poznaniu Elżbieta Wawrzynkiewicz i dodaje: "drugi obszar, który rozwijamy konsekwentnie to Centrum Zespołów Napędowych."

Oczywiście modernizacja starego sprzętu ma swoich zwolenników i przeciwników. Ma to przecież miejsce w każdym obszarze, w którym dyskutują specjaliści. Zawsze trzeba jednak popatrzeć na analizy oparte na wiarygodnych danych. BWR to nasza propozycja, która mówi, że na pewne pojazdy wojska rozpoznawcze muszą zaczekać 15-20 lat. Taka jest rzeczywistości. Modernizacja BWR to jest więc tą luką, która ma być zapełniona dla wojsk rozpoznawczych. Dzisiaj mówię to już z dumą ponieważ jesteśmy po badaniach zakończonych wynikiem pozytywnych oraz dlatego, że żołnierze są po szkoleniach, a na moje ręce spłynęły już podziękowania. My pracujemy po to, żeby żołnierz był zadowolony i ten cel został osiągnięty.

Prezes Zarządu Wojskowych Zakładów Motoryzacyjnych w Poznaniu Elżbieta Wawrzynkiewicz

 

Defence24
Defence24
KomentarzeLiczba komentarzy: 8
szato de donaldo
piątek, 7 grudnia 2018, 10:18

niech nie marnuja czasu na to i kupia k21 z korei. na wiki pisza, ze cena za sztuke to 3.2 mln usd. znowu nie zgziwilbym sie jesli okaze sie, ze modernizacja starenkich bwp1 bedzie stanowila ponad polowe kosztu nowoczesnego bwp - ktory istnieneje, sluzy w woju, jest ciagle rozwijany i jak widac przystepny cenowo. no chyba ze nie chodzi o to zeby miec nowoczesny sprzet w dobrej cenie , ale o cos innego

Leo
piątek, 7 grudnia 2018, 07:21

Ten gosc powinien kierowac muzeum

rydwan
piątek, 7 grudnia 2018, 05:09

KrzysiekS BWP1 Można jeszcze wybaczyc ale topienie kasy w T 72 to cofanie sie w rozwoju !!!

KrzysiekS
czwartek, 6 grudnia 2018, 20:23

WZM już powinien opracowywać nowe specjalistyczne wersje BWP BORSUK a nie dłubać w BWP1.

Gracz
czwartek, 6 grudnia 2018, 13:06

No przydatna była by licencja na nowoczesny silnik diesla bo w tym temacie mocno kulejemy. Dodam tylko że Amz żubr przy masie 12 ton ma tylko 275 koni

olo
czwartek, 6 grudnia 2018, 08:57

Podstawa to pozyskać licencje na silniki , najlepiej MTU. Jelcze, Borsuki czy czołgi powinny dostawać silniki z Poznania. Może warto rozpocząć kooperację z Cegielskim. Obecnie jest sporo zamówień więc to jedyny moment na takie przedsięwzięcia.

ed
czwartek, 6 grudnia 2018, 00:58

Przegląd wykopalisk. I ta nowomowa...

Harry 2
środa, 5 grudnia 2018, 17:35

Najfajniejsze w BWR są te skrzyneczki zamontowane na kadłubie i ta stara wieża z archaicznym działkiem. A tak ogólnie to zakładam, że nowy sprzęt na pewno wojsku się przyda.

Reklama
Reklama
Reklama
Tweets Defence24
 
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama