Niemiecka elektronika Hensoldt proponowana dla Wojska Polskiego [Defence24 TV]

28 września 2020, 11:08

Niemiecka firma Hensoldt oferuje Wojsku Polskiemu szerokie spektrum systemów elektronicznych. Są to między innymi systemy optoelektroniczne oraz środki obrony własnej, zarówno dla załogowych i bezzałogowych statków powietrznych, jak i dla pojazdów naziemnych takich jak czołgi oraz BWP. W ofercie Hensoldt znajduje się także radary, przeznaczone dla statków powietrznych, ale też do zastosowań naziemnych i nawodnych. Przykładem jest wielozadaniowy radar kontroli lotniska ASR-NG. Wszystkie radary Hensoldt zgodne są z wymogami NATO, w tym IFF Mode 5.

- Strategia Hensoldt jest taka, by zawsze angażować się w dialog z lokalnym przemysłem (...) Potrzeby pozyskania nowych technologii znane są najlepiej właśnie w obrębie lokalnego przemysłu. (...) I jesteśmy gotowi, jak już wspomniałem, by podjąć współpracę z lokalnym przemysłem by ten pomógł nam dopasować końcowe rozwiązanie, które ostatecznie spełni wszystkie potrzeby klienta, a to jest nasza główna misja - powiedział w rozmowie z Defence24.pl Neven Tikvica, dyrektor ds. sprzedaży na Europę Środkowo-Wschodnią Hensoldt Sensors GmbH.

Defence24
Defence24
KomentarzeLiczba komentarzy: 55
Kocioł Lary Bond
poniedziałek, 12 października 2020, 16:22

Rozumiem, że kolejny Schleswig Holsttn próbuje wpłynąć do Polski... To już lepiej kupować elektronikę od ChRL bo oni są daleko i nie mają pretensji ani do naszej demokracji ani do ziem utraconych. Polecam lekturę jak w opisie...

block
wtorek, 6 października 2020, 13:02

A podobno w radarach jesteśmy potęgą?

w
wtorek, 6 października 2020, 19:09

nie ten czas. Czas przeszły dokonany jest własciwy

P.M.
poniedziałek, 5 października 2020, 17:59

Kupowanie od RFN to tak, jak kupowanie w 1939 r. od III Rzeszy Niemieckiej.

barter
poniedziałek, 5 października 2020, 10:07

My wam radar,wy nam euro palety.

Nikki
piątek, 2 października 2020, 10:55

Sprzęt dobry. Szkoda tylko , że polscy inżynierowie , programiści pracujący dla tej firmy nie mają szans robić tego samego w Polsce

Mauser
czwartek, 1 października 2020, 12:58

Pracowałem na fortach Gerharda w Świnoujściu, i stałem na warcie z karabinem mauser. I taka ksywa mi została.

andys
czwartek, 1 października 2020, 09:55

To jest artykuł sponsorowany? Nie mam nic przeciwko takim informacjom, należy jednak informować o tym Czytelnika.

dim
środa, 30 września 2020, 09:21

Państwo przestańcie oceniać elektronikę wyłącznie po jej narodowości. Ważne: A czy jest w stanie wzmocnić naszą obronność, w bardzo istotny sposób ? Ani też ministrowie i szef rządu tego państwa nie pozwalają sobie na takie negatywne, nienawistne i zakłamane teksty o Polsce/Polakach, jak... jak dobrze wiemy kto i kogo rozsądek doradzałby zacząć trwale unikać. Ani też demokracja w RFN nie pozwala na niczym nie skrępowane ingerencje służb, w wyroby firm. Każdego dostawcę oceniajmy indywidualnie.

wert
czwartek, 1 października 2020, 00:17

tiaaa, już był taki który głosił ze kapitał nie ma narodowości, że "niewidzialna renka" rynku itp gadki dla lemingów z dziobami pelikanów. niemcy łapkami swojej agentury pozwalali sobie na znacznie więcej vide Szeremietiew. Demokracja w RFN. OKSYMORON

Leszek
wtorek, 29 września 2020, 12:23

Ta kupujcie od niemcow a jak bedzie wojna to jaka bedzie gwarancja ze ruskie nie bede mialy kodow ? Ja bym tylko kupowal od UK oni maja MI5 i MI6 i raczej ich tajemnice nie sa tak latwe do przejacia. Wziolbym OPL na pewno i moglismy wziasc od nich czolgi zamiast leoparda.

Mauser
wtorek, 29 września 2020, 11:24

Wolę ciut słabsze ale polskie, jeśli chodzi o elektronikę nie ufam bym Niemcą, ogl bym im nie ufał. Nie uzależniaj się od byłego i Potencjalnego wroga tym bardziej w dziedzinie obronności

Lekarz
środa, 30 września 2020, 12:02

Skoro nie ufasz Niemcom to skąd nik Mauser? Z sentymentu czy nie rozumiesz co piszesz?

Polak Mały
poniedziałek, 28 września 2020, 20:00

Jeśli coś kupujemy z zachodu to powinniśmy kupować na zasadzie wymiany . My kupujemy coś od nich a oni od nas.

czytelnik D24
środa, 30 września 2020, 12:15

Barter to prowadzi Rosja z różnymi republikami bananowymi. W krajach rozwiniętych wykłada się pieniądze.

rozmaryn
poniedziałek, 5 października 2020, 10:09

A,to Polska to kraj rozwiniety. Od dawna?

czytelnik D24
czwartek, 8 października 2020, 14:16

Od jakichś 30 stu lat Polska nieustannie się rozwija. Jakbyś tu mieszkał to nie zadawał byś takich pytań. Zresztą zapytaj mieszkających i pracujących w Polsce Rosjan. Oni ci powiedzą jak gigantyczna jest różnica.

Roman
środa, 30 września 2020, 12:02

A co ty Polaku masz co chciałbyś "wymienić" ???

W punkt
wtorek, 29 września 2020, 19:11

I to jest najbardziej właściwe podejście! "Handlujmy z tymi, którzy z nami handlują" !! I koniec głupich gadek.

stdgxf
wtorek, 29 września 2020, 09:33

My od nich radiostacje oni od nas ziemniaki, brukiew i jabłka.

Bursztyn
wtorek, 29 września 2020, 08:15

Wymień na Osy

Bursztyn
poniedziałek, 28 września 2020, 22:47

Oddaj Osy ZA DARMO

ryszard56
poniedziałek, 28 września 2020, 19:25

Wolał bym Lynx, Pume, Feenka,Leopardy 2A7v z obroną aktywną i amunicją nowoczesną

Marek
wtorek, 29 września 2020, 13:30

Wolałbym własnego BWP i współpracę z Włochami przy czołgu nowej generacji. W ostateczności produkowane w Polsce K2PL. Jak miałyby być gotowce, to Abramsy z obroną aktywną od Amerykanów. Poza tym gdzieś ty widział Lepoarda 2A7 z obroną aktywną?

wtorek, 29 września 2020, 19:12

U Niemców.

Marek
środa, 30 września 2020, 08:32

U Niemców masz demonstrator technologii w postaci "Cyfrowego Leoparda" z obroną aktywną i innymi bajerami. Tylko, że to wizja Rheinmetalla bazująca na przeróbce Leo2A4, która ma niewiele wspólnego z Leo2A7 od KMW.

poniedziałek, 5 października 2020, 19:06

Masz pojęcie - żadne. RM to długo już dłubie przy aktywnej - i to dużo wcześniej niż był cyf

QDark
środa, 14 października 2020, 12:30

Jak widać Ty nie masz, pisze Ci Marek wyraźnie, że Leo2A7 to nie to samo co demonstrator RM. Czego tu nie rozumieć jeśli cokolwiek się orientujesz ?

rozczochrany
poniedziałek, 28 września 2020, 15:55

Mamy własnych polskich producentów takiego sprzętu. Zakupy powinno robić się w krajowym przemyśle, by pieniądze wracały do polskiej gospodarki. Przypomnijcie kiedy Niemcy kupili jakąś polską broń.

fbdytnfbch
wtorek, 29 września 2020, 09:34

Wymień 5 produktów które kupujemu od Hensoldt albo Rohde&Schwarz ktore produkujemy w kraju?

Herr Wolf
poniedziałek, 28 września 2020, 18:43

A co my produkujemy?

Jabadabadu
czwartek, 1 października 2020, 22:06

Teraz? DEFICYT BUDŻETOWY NA GIGANTYCZNĄ SKALĘ.

dim
poniedziałek, 28 września 2020, 17:37

A jeszcze zdradź mi, gdzie Polska tę polską broń, za granicą, oferuje ? I w ogóle po co polskie państwowe zakłady miałyby to robić, skoro byt mają zagwarantowany w kraju ? I to taki, który wręcz "należy im się", czy się stoi, czy się leży ?

gnago
poniedziałek, 5 października 2020, 21:41

Na oferowaniu za granicę cienko żeśmy wyszli za II RP afery SEPEWE - Wygooglaj sobie ebooka trzy skandale Górnickiego

dim
poniedziałek, 26 października 2020, 09:46

O czym Pan mówi ? MON nie czekał wtedy w kolejce po broń z polskich fabryk, a po środki na jej zakup. A SEPEWE eksportowało tylko tę broń, czy raczej te ilości, których polski MON finansowo nie był w stanie nabyć. I to głównie dzięki temu eksportowi powstawały kolejne, lepsze modele.

wert
środa, 30 września 2020, 13:17

Ty sie nie boj. Są w kraju ludzie którzy dla niego pracują. Są i zagraniczne ujadające kundelki którym żal. To dobrze że wyjechali

Major
poniedziałek, 28 września 2020, 14:28

Poco nabijac kabze Niemiaszkom... skoro mamy dobre rozwiazania w PL w zakresie radarow i systemow anty dronowych, np APS i PIT Radwar

Herr Wolf
poniedziałek, 28 września 2020, 18:43

Jakie?

srdgvxfc
wtorek, 29 września 2020, 09:36

System automatycznej armaty przeciwlotniczej kal. 35 mm A-35/ AG-35 z programowalną amunicją.

Herr Wolf
środa, 30 września 2020, 07:26

A gdzie te armaty są - w których jednostkach???

Nie jest tak źle
wtorek, 29 września 2020, 19:18

Plus całkowicie zautomatyzowany, skomputeryzowany i sieciocentryczny system Pilica. Plus niezłe radary w kilku kategoriach.

DOMAN
środa, 30 września 2020, 11:06

Radar dla PILICY jest produkcji izraelskiej.

Herr Wolf
środa, 30 września 2020, 07:26

A co to ta Pilica?

wert
czwartek, 1 października 2020, 09:30

Prawy dopływ Warty

Ślązak
poniedziałek, 28 września 2020, 14:19

Od niemieckich firm daleko o ile to możliwe

Gar
wtorek, 29 września 2020, 21:43

Bzdura. Wszystko zależy od podpisanego kontraktu. Mają jedne z najlepszych produktów na rynku. Jedynym powodem może być Nordstream2.

Bez dyskusyjne tak!
wtorek, 29 września 2020, 19:20

Popieram co do wskazania - o ile to możliwe.

Dudley
wtorek, 29 września 2020, 11:12

To pewnie musiałbyś żyć w jaskini, to tak na dzień dobry. A po za tym to jest po prostu infantylne, bo trzymać to się powinniśmy od firm które chcą od nas wyrwać jedynie kasę i nic po za tym, a współpracować nawet z diabłem jeśli korzyść będzie obopólna. A w takim prostackim mniemaniu, to trzymać się powinniśmy z daleka od firm amerykańskich. Sprzedają niebagatelnie drogo, nie dzielą się technologiami, i stosują nieformalne naciski ( szantaż polityczny i ekonomiczny, lobbing ), uzależniają od własnego serwisu. Pod tym względem firmy niemieckie francuskie skandynawskie izraelskie i chińskie bija je na głowę, pewnie z Rosjanami byłoby się łatwiej dogadać jak z jankesami. A mówią że z żydami nie robić interesów, nie ma gorszych firm do współpracy jak koncerny amerykańskie.

wert
czwartek, 1 października 2020, 09:33

Tak tak niemcy i francuzi w czołgach zwłaszcza. Oferta nas powaliła. Całkiem od rzeczy

Meteor
wtorek, 29 września 2020, 06:51

Zgadzam się

Bursztyn
poniedziałek, 28 września 2020, 13:34

W 2016 Inspektor uzbrojenia prowadził badania nad zastępca radaru avia w dla kontroli obszaru na 15 lotnisk Ciekawa specyfikacja techniczna IFF mode5

Dudley
poniedziałek, 28 września 2020, 13:22

To może zróbmy deal jak żydzi z makaroniarzami, oni nam elektronikę, a my im np. "Raki", "Groty", "Kraby" "FLyEye", "Kormorany" itp. Wszystko zgodne z NATO :-)

Jabadabadu
czwartek, 1 października 2020, 22:08

Pomysł przedni, tylko tyle, że wszystkie te rzecz mają swoje i to lepsze.

wert
czwartek, 1 października 2020, 09:36

Dotychczasowa współpraca: Leoszrot, MiGoszrot. Skrzętnie dbają abyśmy czasem nie urośli

Kosciuszko
środa, 30 września 2020, 12:07

Tak dudley, szczególnie te groty i raki, chyba w cenie złomu....

Tweets Defence24